2014. július 5., szombat

Fejből kibámulva

Itt vagyok, még élek és virulok.

Mozgalmas hetet tudhatok magam mögött, emiatt nem mutattam aktivitást errefelé.

Olvasni se nagyon tudtam, írni meg aztán végképp, pedig mindig raktam a táskámba papírt, tollat, könyvet. Olyan energiák szabadultak fel bennem, amik a mindennapjaimat feldobják, izgalmassá teszik. Így,. mire gép elé kerülök, egy nyomi jelszót bepötyögni is derogál.

Csütörtökön eljutottam arra a pontra, ahol kilenckor elnyomott az álom a szokásos tizenegy-éjfél-hajnali egy helyett, és egész reggel hétig húztam a lóbőrt. Akárhogy számoltam, ez nyolc helyett tíz órára jött ki.

De nem kell aggódni! A teljesítőképességem javítását felírtam az éves terveim közé. Az újdonsült munkámból adódóan a heti testmozgás bőven meg van kétszer is. (Az utóbbi idők fáradsága ennek a számlájára írható, de igyekszem megedződni.) Iszogatom a jó kis zöld teát, mint régen. (Meguntam az ízét, ezért hagytam abba, pedig tényleg jót tesz.) És vettem magnéziumot. Az alvási ciklusomat pedig igyekszem beállítani, hogy a szabadnapjaimon is fel tudjak kelni.

Elképesztő, hogy mennyi fölös időre és energiára van szükség a rendszeres íráshoz! Az ember nem is gondolná. Friss fejjel kell leülni, máskülönben a végeredmény katasztrófa.

Mondjuk, ez már az a pont, ahol az ember nem csak úgy pötyög, hanem projektekként tekint a történetekre.

Perpillanat amolyan fejből kibámulós kedvem van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése