2014. július 19., szombat

Folyamatos helyzetjelentés II.

Épp a pályázati novellát írom, és bajban vagyok. 14.444 karakter? Szóközzel? Ahj!

Már hatezer fölött járok, és... Itt bajok lesznek.

Most érkeztem el az első részletezendő jelenetig, és lesz még egy. Plusz az eldarálandó átkötő rész.

----------------

Hétezer háromszáz...

--------------

9.377

Bajos...

Visszamenőleg pár szót kicseréltem a néhány karakterrel rövidebb szinonimájára, kitöröltem pár feleslegesnek ítélt névelőt és töltelékszót...

Meglátjuk. Valahogy csak megoldom!

-------------

10.739

Talán meglesz.

------------

Bakker, lassan tizenkettőezernél járok! Mekkora lenne már, ha koppra 14.444-re jönne ki?

-----------

Már csak alig kettőezer karakterem van. Ez így nem oké. Igyekszem gyorsan befejezni, azután nekilátok a rövidítgetésnek. 

----------

Még ezer karakter. Csoda kellene ahhoz, hogy ne csússzak ki.

----------

És sikeresen átléptem a karakterhatárt. Pedig tényleg volt olyan pont, amikor még azt hittem, beleférhetek.
Jelenleg 15.386 karakter. Most gyors nekikezdek a redukálásnak.

-----------

És je!

14.380

Már csak javítgatnom kell. Erre pedig lesz másfél hetem. Agyalok rajta, hogy most talán akkor nekiesek a hatodik éjnek.

Vagy csak büszkén hátradőlök, és megiszom a sörömet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése