2014. július 20., vasárnap

A tegnapi munkám kiértékelése

Épp az imént olvastam újra a tegnap írt novellámat. Jó lesz ez. Kicsit javítgattam, így a karakterszám most 14.443. Kár, hogy egy karakterrel kevesebb. Külön poén lenne, ha tényleg koppra 14.444 karakter hosszúra sikerült volna.

Kiderült, hogy vagy negyven helyen a bekezdések végén, mielőtt entert nyomtam volna, ütöttem egy szóközt is. Ha nem jelenítem meg ezeket formázási szimbólumokkal, rá sem jövök. Így nyertem negyven karaktert, amiket gyorsan el is használtam.

Perpillanat csak amiatt aggódóm, hogy a téma nem lesz elég boszorkányos a zsűrinek. Tény, hogy a főszereplő boszorkány, illetve említés szinten eredetileg boszorkányos módon próbálta megoldani a problémáját, de a cselekményben inkább démonok szerepelnek.

Nem baj, ez már így marad. Büszke vagyok magamra, hogy ilyen rövid idő alatt megírtam, és nem tűnik összecsapottnak. Még kb másfél hétig nézegetem, azután útjára engedem. Állítólag egy hónap, mire lesz eredmény, azaz szeptemberig még nem fogok hallani felőle, de pl. a Preyerhez képest ez tök jó határidő.

Olyan rég szúrtam már be képet, vagy zenét! Tegnap ezt hallgattam írás közben:

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése