2014. július 12., szombat

A reklám helye

A gagyibb kiadóknál gyakran előfordul, hogy reklámokat tesznek a köteteik hátuljába. Jah... Könyvreklámokat!

Ebben mit találtam?

Ági Kozmetika 
OpsiDerm
Beauti science
Az új évezred trendje!

Dr. Ignácz Zsuzsanna 
Plasztikai sebészet

Miracle Testkozmetika
Forradalom a CELLULITE ellen!

Physiomins
Európa első számú fogyasztóközpont láncolata

Mi a hét szentséget keresnek ezek egy krimi hátuljában?!

Amúgy a könyv egész jó. Nem a letehetetlen kategória, de érdekes. Alig huszonnégy óra alatt elolvastam a harmadát, és ez azért már jelent valamit. (Többek között azt, hogy nagy a betűméret.)

Kidd és haverja nyomozgat a sztori elején meghalt fickó gyilkosa után. Konkrétan csak a csávó eltűnt laptopját keresik, a többi annyira nem érdekes a számukra. Ezt is csak azért keresik, mert olyan adatok lehetnek rajta, ami lebuktathatja őket.

Ez jár annak, akinek vaj van a füle mögött!

Sok paranoia és plusz munka.

Eddig sok mi nem történt. Kocsikázgattak ide-oda, hol a csokihaverral, hol a barát/barátnő+extrával. Most épp mindkettővel. Beszélgetnek, agyalgatnak, hogy merre tovább. Emiatt az eseménytelenség miatt soroltam a nem letehetetlen, de érdekes kategóriába.

Később talán történik valami.

----------

Ma már sikerült írnom egy oldalt! Többet akartam, de már sikerült eljutnom az utolsó jelenetig, ami tök jó. Holnap talán sikerül befejezni, átnézni, feltenni. Remélem, nem csúszok többet.

2 megjegyzés:

  1. Hali :)))
    Fphuj, néha engem is elképesztenek az ilyenek, amikor az e-book helyett könyvre (miért nem lehet ezt itt dőltbe rakni?! :D ) vágyom, és találomra kikapok valamit apu szekrényéből (az ő ízlése szinte az enyém, vagy az enyém az övé, szóval az ő könyveiben megbízom), és a végén ott van... A REKLÁM. Ha csak így vállalná a kiadó a könyvem kiadását, nah, igaz, hogy írónő akarok lenni hat éves korom óta, de majdnem 100%, hogy inkább várnék még egy évet, vagy tízet egy következő kiadóra... Persze nem tudom, ez ma már szerintem annyira nem divat. Vagy még mindig? :O Már az uccsó jelenetnél vagy? Jujj, izgulok, ismét újult erővel... khm izgulással várok *-* :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Könyvreklámokkal én is találkoztam már, de kozmetika, meg sebészet? Brrr...

      Hogy ma csinálnak-e még ilyet, azt nem tudom. Ez a könyv asszem van vagy tíz éves. Antikváriumból szerváltam Úgy rémlik, 2003-ban adták ki, de majd megnézem.

      Mindenesetre, ha eljutok odáig, hogy egy kiadó rábólint valamelyik írásomra, én csorgó nyállal, csaholva fogok bólogatni mindenre, csak nyomtassák ki, és terjesszék. :) Ha plasztikai sebészetet akarnak reklámozni benne, az nem rám vet rossz fényt, hanem rájuk.

      Az új fejezetre: Én már lankadok, de még kitartok. Alakul... Most is a szöveg fölött csücsülök. Valahogy most olyan nehezen megy.

      Törlés