2014. július 5., szombat

A pont, amikor már én se bírom hangulatjel nélkül

Keresd a magad igazát

Én az értelmet keresem ebben a könyvben, de még nem találtam meg. Arra viszont rájöttem, hogy az író anime rajongó. Ki más adna olyan nevet az egyik szereplőnek, hogy Neko? A többiről nem is beszélve.

Azt hittem, az indián nindzsát nem lehet überelni.

De, lehet.

Zsoldos indián, aki nem tudja eldönteni, hogy indián szlenget használjon, vagy japán kifejezéseket keverjen a mondókájába. (Mondom én, hogy az író anime fan...)

Az indiánok kiköltöztek japánba, vagy mi?!

A nujen az feltűnés mentesen new jen akart lenni?

Sam miért gondolkodik el azon, hogy ez a Szellem (!) nevű indián megbízható-e, ha eleve tudja róla, hogy megbízható?

Szellem?! Köztudott, hogy az indiánok úgy adnak nevet a gyereküknek, hogy az apa a kölök születésekor kilép a sátorból, és amit először meglát, arról nevezi el. (Ülőbika, Soványkutya, Lócitrom...) Szellem apukája vagy babonás volt, és szellemet vélt látni, vagy egy autósmozi közelében laktak, és fater rálátott a vászonra vetített horrorfilmre.

És hogy lehet valakinek a fajtája illegális?!

Haver, abszolút szabálytalan, aminek születtél. Vagy konvertálod magad, vagy megsemmisítünk.

Hinnétek, hogy ezt a sok baromságot most nem húsz, hanem két oldalról szedtem össze? 

A bejegyzéseimben általában mellőzöm a hangulatjeleket.

A vendigó kikászálódott a repülő üléséből, nagyot nyújtózott, és elgondolkodott azon, hogy hatásos belépő lenne, ha kitépné a repcsi ajtaját. Végül meggondolta magát, és UDVARIASAN nyitotta ki..

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ha belegondolok, hogy ez elvileg valaminek a harmadik része... Senkinek nem tűnt fel, hogy már az első kötet is bukott?

Legalábbis gondolom, hogy bukhatott, mert nem hiszem, hogy az író tudománya fejlődött volna vissza ennyire drasztikusan két könyv után.

A sötét hajú férfi, meg a világos hajú nő.

Aha.

LOL

Nem is emlékszem, hogy utoljára mikor bosszankodtam ennyit egy könyvön.


Szinte már élvezem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése