2014. július 27., vasárnap

Everybody wants to rule the world

Ma rájöttem, hogy ennek a számnak nem csak a hangzása király:

A szöveg nagyon motiváló, hiszen, ha belegondolunk, minden önmegvalósító személyiség a világot akarja uralni valamilyen formában. Ha előre akar lépni, kell egy haditerv. Csaták és megmérettetések sorozata visz csak előrébb, és ha elég jól játszol, előbb vagy utóbb valaminek a tetejére kerülhetsz.

A mentorom erre azt mondaná, hogy ez a dal nem véletlenül talált meg engem (én meg szkeptikus, udvarias mosollyal bólogatnék).

Azután továbbgondolva a dolgokat, a mentorom megíratta már velem a haditerveket, motivált, hogy újabb kihívásokat keressek. Kerestem is. Csaták, bátor lépések, kudarcok, sikerek sorozata áll még előttem, és ami még motiválóbb, hogy már mögöttem is! Visszaút nincs, és itt megállni valahogy nincs kedvem. Főleg, hogy a fantáziám már megint kezd túlpörögni.

Már egészen biztos, hogy a Bástyák című írásomnak harmadik része is lesz, pedig még az elsőt sem írtam meg. Az éjszaka fel kellett kelnem, mert egy tök király jelenet jutott az eszembe, ami az elkövetkező fejezetek valamelyikébe fog belekerülni.

Gyorsan be kell fejeznem a Tizenhárom éjt, hogy újra foglalkozhassak a kedvenc farkasaimmal. Bevallom, Kip hiányzik a legjobban. Ma hajnalban az ő vérvörös haja és idétlen mosolya kísértett, azután egész délelőtt körülöttem ólálkodott. Szerencsétlen vénkölyök úgy járt, mint Adam, aki akaratlanul is nagy szerepet tölt be, pedig jelentéktelen figurának szántam. Kip karaktere véletlenül lett olyan, amilyen, a kezdetekkor még nem is létezett, most pedig egy trilógia gerincét készül alkotni.

Hála neki, a fantáziám úgy meglódult, hogy az étvágyam is elment, ami jó jel. Üres gyomorral valahogy jobban írok.

Ideje is már leülnöm pötyögni, mert visszagondolva, a tegnapi napomat úgy lehúzhatom a vécén, ahogy volt. A pénteket is aktívabbra terveztem, a csütörtökömet a szerdámmal egyetemben meg a körülmények tették tönkre.

Már csak azért is szeretnék nagyon nekiülni a hatodik éjnek, mert most olyan jelenetek következnek, amiket már nagyon vártam.

És ez már majdnem a történet közepe.

(Századik bejegyzésnek egész király lett.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése