2014. július 14., hétfő

Ötödik éj - feltöltve

Bár, a mai frissítést lehet, úgy lekéstem, mint a pinty. Még reménykedek, mert AFS-en, a fórumon úgy láttam, az admin nem rég kezdett munkálkodni. Meglátjuk, ezt még bele veszi-e. Imaginről nem mondok semmit. Ott részemről teljes a bizonytalanság. A lényeg: én a magam részét teljesítettem, a többi nem rajtam múlik. (Hacsak valahol vissza nem dobják, bár ilyen már nagyon régóta nem történt.)

Egyelőre ennyi. :)

Csak gondoltam, szólok.

Most vagy olvasni fogok, vagy nekiesek a pályázatra készülő novellámnak.

Vagy elgondolkodok a hatodik éjen. :)

2 megjegyzés:

  1. AFS-n már fent van. :)) Á... e... Á.... e... Izé... Elájulok... A boldogságtól és a csodálattól, és értemes szavakra is képes leszek... De most megyek... Kifangirlködöm magam Nikkoról... *elájul, annyira tetszett neki*

    VálaszTörlés
  2. XDDDD

    Fangirl

    :DDDD

    Ez jó. Ettől a szótól most tiszta profinak érzem magam. :) Gyors vállon veregetem magamat, azután húzok aludni. :D

    VálaszTörlés