2014. június 25., szerda

Kacsacsőrű emlős és hangyászsün

A jó hír, hogy ma írtam. A rossz, hogy nem történetet. A tojásrakó emlősök kerültek terítékre, de csak azért, hogy megdolgozzak a pénzemért. Sok érdekességet megtudtam a kacsacsőrű emlősről és a hangyászsünről, de még nem tudom, hogy ezeket hol tudnám hasznosítani.

Közben belekukkantottam a tavalyi Preyer pályázat legjobbnak ítélt írásaiba. Egyik se kötött le, így inkább csak a kommenteket néztem meg.

Eddig is tudtam, hogy képtelenség olyat írni, ami mindenkinek megfelel, de ezek a kritikák... Az egyikben azt írták, kár, hogy az illető rövid idő alatt csapta össze a művét. Tekintve, hogy én is ezt csináltam, jót nevettem. No problem! Legalább bátor voltam.

A HungaroCon valamikor ősszel lesz, de valahogy egyre kevesebb kedvem van hozzá. Miért ott kell kihirdetni a nyertest?

Hacsak nem küldenek ki még pár helyzetjelentést, simán el fogom felejteni, hogy egyáltalán írtam nekik történetet.Nem is lenne rossz... Egyszer csak megjelenne egy levél a fiókomban: Íme a szakszerű kritika a firkálmányodra. Van hova fejlődnöd...

De, ha mást nem, az eredményhirdetés pontos időpontját el fogják küldeni, szóval esélytelen, hogy legközelebb a kész végeredményt kapjam meg.

Minek kellett egyáltalán szólni, hogy megkezdték a kiértékelést? Már kezdtem megfeledkezni az egészről, most meg már két napja ezen kattogok. Valószínűleg feleslegesen.

Mi lesz, ha nem megyek el az eredményhirdetésre?

Mekkora az esély arra, hogy nyolcvanhétből pont az én írásomat értékeljék?

Vonatozzak fel potyára?

Társasággal még talán...

Olyan soká lesz még! Hacsak nem jelentgetnek kéthetente, addigra hatszor elfelejtem az egészet. Csak most nem tudok lekattanni a témáról.


A Tizenhárom éj ötödig fejezete itt áll megnyitva, de egy büdös sort nem írtam. Sajnálom, de ma semmire nem tudtam rávenni magam. Csak arra, amire feltétlenül muszáj volt. Egy-két fontos dolog még így is kimaradt. Nyomott és fáradt vagyok. Ma már tutira nem fogom befejezni az ötödik éjt. Talán holnap, vagy holnap után.

Még képet keresni is lusta vagyok.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Sebaj, én várni fogom. Most hogy megnéztem a Diabolik Lovers-t - NAGYON tetszett! -, már értek egy-két dolgot. Például, hogy miért almazöld szemek. Erre sokáig nem találtam magyarázatot, de a vörös hajjal együtt, teljesen olyan, mint Ayato (aaaaazt hiszem így hívták a hármasikrek közül azt a birtokló-szellemű cukipofát *-*). :D És továbbra is "be happy"! Biztos jól sikerült az a pályázat!! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A fáradékonyságommal még kezdenem kell valamit, de egyre jobban biztatnak, szóval dolgozom rajta.

      Egyszer láttam azt az animét, de nagyon megfogott. :) Még nem láttam olyan filmet, nem olvastam olyan könyvet, amiből ilyen erősen kiéreztem volna az úgy beszélünk szexről, hogy nincs szex dolgot. Itt meg szerencsétlen csajon burkoltan végigment a család. :)

      Ayatot (én se vagyok biztos benne, de szerintem stimmel) bevallom, kiloptam a történetből, bár úgy érzem, erősen átalakult. Nagyjából csak a külseje, meg a birtoklómániája maradt meg, az utóbbira meg pluszban kitaláltam valami magyarázatfélét.

      A lány bekerül a családba szituáció is innen jött. Meg majd nemsokára lesz egy ismerős jelenet, de amúgy nem szándékozom újraírni az animét. ^^' Csak megihletett belőle pár dolog.

      A pályázatot meg igyekszem elfelejteni. Túl soká lesz eredmény ahhoz, hogy addig kattogjak rajta. Ha aktuális lesz, úgy is szólnak. Ráérek akkor a fejemhez kapni, hogy "Jaj, tényleg! Ilyenem is volt!". :D

      Törlés