2014. június 5., csütörtök

Én és a jobbik felem

Úgy néz ki, a balkezes írás megtanulása király ölet volt. Még csak kétszer gyakoroltam, de már érzem, hogy valami változik.

Éjszaka furcsán éreztem magam. Nem értettem, hogy miért. Tudtam, hogy valami más, de képtelen voltam nevet adni neki.

Ma azon kaptam magamat, hogy bal kézzel nyúltam tárgyak után. Bal kézzel tettem a telefont a jobb fülemhez. (Kicsit kitekert póz lett, de furcsamód nem zavart.)

Határozottan érzem, hogy a bal karomat alapvetően elhanyagoltam. Kis, tartós erőfeszítések után hamar elfárad. Mintha más színben is látnám most a világot. Kellemesen furcsa.

A jobb agyfélteke felel a kreativitásért. Leginkább rajzolás terén hangsúlyozzák, de szerintem írásnál is fontos. Tény, hogy az olvasás, a konkrét szavak, a verbalitás balos tulajdonság, de mire megyünk a jó fogalmazókészséggel, ha nincs egy kreatív ötletünk, amit leírhatnánk?

Úgy érzem, egyensúlyban kell lennie a két agyféltekének ahhoz, hogy az ember tényleg jól írjon.

Érdekes fejlődés a tegnapi "leszarom nap" után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése