2014. augusztus 30., szombat

Részeg dzsinntemperamentumal megáldott ihletmanók

Még egy nap, és vége lesz a SZIN-nek. Bár azt mondhatnám, hogy azért mentem ki, hogy tomboljak, és újult erővel vessem bele magam az írásba, de sajna nem így van. A civil utcában aszalódom este hatig, azután igyekszem elcsípni az első hazafelé tartó buszt, hogy az ágyamba dőlhessek meghalni.

Lassan vége lesz ennek az őrületnek is, és arra koncentrálhatok, ami nekem fontos.

Már nagyon szeretnék írni. Alig másfél jelenet hiányzik a hetedik éjből (igen, még mindig), amit igazából együltőben meg lehetne írni, de most nem megy.

Az ihletmanóim egyszerűen felszívódtak. Szerintem a SZIN kezdetén elbújtak a táskámban, megszöktek, kitombolták magukat, és nem szándékoznak a cucc végéig visszalopakodni. (Hogy mit fognak ezért kapni!) Valószínűleg még pár napig rehabilitálni kell majd a kis másnapos buksijukat, de majd gatyába rázom én őket!

(Érdekesség: Láttam a civil utcában egy AFS nevű bagázst. Első reakció: WTF?! Kiderült, hogy nem arról az AFS-ről volt szó, amire én gondoltam.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése