2014. augusztus 16., szombat

A hajfestés és a pihenés terápiás hatásai

Bár írni akartam, az elmúlt két nap olyan pihengetősre sikerült.

Ez a hónap katasztrófa lesz. Két mozgalmas hét áll előttem, és nem reménykedhetek hosszabb pihenőben. Még meg kell tanulnom lazítani, és a tegnapi, illetve a mai nap azt hiszem, erre az útra visz.

Ma este már írtam, sőt! Nem csak a nyolcadik, de a kilencedik éj részletesebb vázlatába is belekezdtem. A folytatás részleteit egyre tisztábban látom, és ennek fényében módosítottam kicsit a tizedik, és tizenegyedik éj eseményein.

Alakul ez.

Közben beletanulok a vázlatírásba. Az előző történeteim talán azért nem haladtak ennyire, mert csak vaktában írtam. Tudtam, hogy honnan indultam, hová tartottam, és milyen úton kellett haladnom, de mégis, valahogy az egész lógott a levegőben.

Nem csak a történet menetét kell leírni, hanem rendesen meg kell tervezni a fejezeteket. Írásban! Amint befejeztem a Tizenhárom éjt, kipróbálom ezt a cuccost a Bástyáknál is. Tekintve, hogy eddig itt más technikával dolgoztam, érdekes lesz.

Mintha a lelkesedés egy apró szikrája motoszkálna bennem.

A hajfestésnek tényleg terápiás hatásai vannak!

Csak hétfőn le ne lombozzanak...

Akkor borulni fog minden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése