2014. augusztus 10., vasárnap

Haladásnak minimális, de határozottan nem katasztrófa

Nehezen fogtam neki a hetedik éjnek. Hiába készültem el a részletes vázlattal már egy hete, a megvalósítással gondjaim akadtak.

Alig néhány bekezdést tudtam ma írni, és elértem egy mélypontot.

Rám férne most egy nagy adag lelkesedés, de ha belegondolok, hogy holnap hétfő...

Aludnom kell, különben nyúzott leszek.

Holnapra sem ígérem az új fejezetet, de a jegyzeteimet ágyba viszem, és agyalni fogok rajta.

Csak emiatt ne legyenek rémálmaim.

Tapasztalatból tudom, hogy ha bekapcsolt fantáziával fekszem le aludni, abból érdekes éjszakai látomások lesznek, amik rányomják a bélyegüket a következő napra.

Sajnálom, hogy a héten nem készült el a hetedik éj, de akkor sem tudom katasztrófának elkönyvelni. A Népek őre sokat haladt, pedig már komolyan elhittem, hogy egy novellában kifújt a sorozat.

Alig várom már, hogy a kezemben tarthassam a novelláskötetet, amibe az első részt beleteszik.

Új Galaxis 22. kötet! Tessék majd sasolni! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése