2014. augusztus 25., hétfő

Érdekes előrelépés.

Hazaértem, és elaludtam.

Viszont, miután felébredtem, tudtam írni egy keveset, ami tök jó. Eddig egyszer sem fordult elő, hogy a munkával egy napon gépelni is tudtam volna. Mindig túl fáradt voltam hozzá. Ez határozott előrelépés. Megfontolandó a munka utáni szunya, mert így bár a napom egy része kiesik, estefelé össze tudok hozni valamit az olvasóim számára.

A hetem hosszú lesz, a hétvégémet is ellopták, így halvány lila gőzöm sincs, hogy tudok-e a héten frissíteni.

A jó hír, hogy a hetedik éjből mér csak másfél jelenet hiányzik. Igyekszem minél előbb befejezni.

Közben reménykedem, hogy a délutáni szunyát be tudom iktatni, akkor hamarabb végeznék minden írásos cuccommal.

Meglátjuk...

Ez a hónap elég lapos lett, de mintha javulás jeleit látnám. Hullámvölgyek sajnos mindig lesznek, de szerencsére még eddig minden gödörből sikerült kimásznom.

És továbbra is az agyamra mennek a skót kiadók, akik nem engedik beszúrni a zenéiket.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Huh, majdnem egy hónapnyi kihagyás után ide is ideértem :D És természetesen elolvastam a hatodik éjt is, ami külön öröm volt nekem egy egész napos autótút után, mert nagyon kellett valami, hogy felcsigázzon, helyrerázzon! :) Valahogy nem vonzott igazán egy film vagy regény se a polcomról (egy Kuroko no Basuke nevű animéből egyébként beleestem a vörös hajú srácba, ami azért para, mert Ayato és Nikko után mostanában a vörösek jönnek be... :D ). Hát akkor sok ihletet és jó alakulást kívánok a Hetedik éjnek, remélem, minél hamarabb elkészülsz vele! :)
    Üdv.:
    Kitartó Olvasód, Ancsi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      A vörösök királyak! Ha belekezdek a druidás történetembe (nem mostanában), várlak oda is sok szeretettel. Lesz benne egy jófej vöröske. ;)

      A hetedik éj tán csak elkészül... Annyiból jobban jártál, mint a többiek, hogy mivel csak most olvastad a hatodikat, neked hamarabb jön a hetedik. :)

      Nekem is kellene valami, ami felcsigáz, vagy legalább helyrehoz, mert ez a helyzet tarthatatlan.

      Remélem, nem kell majd sokat várnod.

      Üdv:
      Sheppy

      Törlés