2014. augusztus 3., vasárnap

Borzongok, de írok

Ma még csak másfél oldalt írtam, de mivel alig múlt egy óra, ez tök jó teljesítmény.

Csak ne borsódzna a hátam ennyire! Vártam már ezt a jelenetet, de most, hogy itt tartok, szörnyű belegondolni, hogy ilyesmi kipattant a fejemből. Azt hiszem, egy-két horrorfilmet nem ártott volna, ha kihagyok az életemből.

Ezért nincs nekem rendes múzsám. Egy kedves, bájos múzsa ilyet soha nem sugallt volna. A dzsinn temperamentumú manóim viszont igen. Ilyen gonosz vigyort még életemben nem láttam az arcukon.

Egy kicsit muszáj elszakadnom a Wordtől, különben nagyon rossz kedvem lesz egész nap. Mondjuk, a Tizenhárom éj című sztorinak lehet, hogy pont ez használna.

Ha belegondolok, hogy ezt egyszer, kétszer még vissza kell olvasnom... Mondjuk, az már más lesz, akkor már nem fogom ennyire beleélni magam.

Most elkezdtek hiányozni a sziporkázóbb hangvételű jelenetek.

Lehet, nem kellene ezt hallgatnom írás közben?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése