2016. január 3., vasárnap

Hajrá vámpírok!

A Tizenhárom éj a tavalyi év végén útjára indult. Kikerült a kezem alól, most már a saját lábán kell megállnia. Legalábbis remélem, mert ha rátámaszkodik a húsz perc alatt összedobott szinopszisra, akkor abból csúnya puffanás lesz. Nem gondoltam volna, hogy a katasztrofális spontán történet összefoglaló képességemen egyszer az életem fog múlni.

Nézegettem az aranymosás honlapját. A tavalyi pályázat statisztikáit látva kicsit megilletődtem. Tudom, hogy a statisztika nem vonatkoztatható az egyéni teljesítményre, de akkor is elbizonytalanodtam. Mindenesetre már készül az új sztori egy jóval kézenfekvőbb hangvételben, szóval, ha ez nem jön be, no parra. Majd egy év múlva re.

Most akkor is befejeztem egy komplett regényt. Ez azért már valami.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése