2014. május 20., kedd

Mielőtt még elfelejtem...

Mielőtt még újra elfelejtem. Így azért már kicsit pontosabb.

Eredetileg a "B@### meg! A Preyer!" címet akartam adni ennek a bejegyzésnek, de elfelejtettem megírni.

Hogy hogyan jutott eszembe, az hosszú történet. A lényeg, hogy elfelejtettem. Anno, amikor az Új Galaxis pályázatára írtam a novellámat, úgy belelkesedtem, hogy azonnal kerestem egy másikat. Az Avana egyesület hirdetett egy érdekes pályázatot. A vicces az, hogy a nyertes írások szintén az Új Galaxis antológiájában fognak megjelenni.

Bár azt nem tudom, hogy ugyan abban-e, mint a Majomszármazékkal a világ ellen.

Mindegy.

Van tíz napom arra, hogy a kigondolt alapötletet kidolgozzam.

Vagy újat találjak ki...

Vááá! Még nem tudom. Még semmit sem tudok.

Az a baj, hogy a már meglevő ötlet tök jó. Gondolatébresztő. Jó megfogalmazással humoros is. Csak hiányzik belőle a cselekmény. Kellene valami pörgős cucc a közepére.

40.000 karakterben! Szóközzel!

A novella még mindig nem az én műfajom.

Mindegy. A Népek őre alapsztoriját is sikerült beletömörítenek két oldalba... Aztán jött még három oldal alapozás... Tíz oldal cselekmény... EZ IS TÖBB LETT 40.000 KARAKTERNÉL!

Szóköz nélkül!

Talán, ha összekeverném az idősíkokat... Jelen -> visszaemlékezés ->jelen...

De így meg lehet, hogy túl kusza lesz.

És még így se tudom, hogy mi legyen pontosan a cselekmény.

És tíz napom van kitalálni.

És nem tudom.

És fáradt vagyok.

És még mindig gépelek.

És két napom van megírni és feltölteni a Tizenhárom éj harmadik fejezetét.

És még jó, hogy péntekig ápolom az intim kapcsolatomat a rézzel. (Félreértések elkerülése végett: B@szom a rezet. Csak azért, mert volt már olyan, aki értetlenül nézett.)

És befejeztem az ésezést.

Szerintem unatkozom.

Szerintem fáj a hátam.

Szerintem elmegyek már aludni.

Preyert meg felírtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése