2014. május 28., szerda

Írtál már ittasan?

Mostanában olyan szép szorgosan írtam a bejegyzéseket...

Pénteken Preyer. Készül a novella. Minden szabad percemet ötleteléssel töltöttem. A kész vázlatpontokból már királyul össze lehet állítani a történetet.

Akaratlanul is sikerült belecsempésznem pár plusz mondanivalót. Még én is meglepődtem. Ennyire szimbolikusan gondolkodnék? Eddig el se tűnt.

Mindenesetre hosszú volt a nap, nem mondtam nemet a két kupica páleszre, amit apám nyomott az orrom alá.

Talán kellett volna.

Nem tudom. (Tabu mondat!!!)

Mondjuk...

Épp mostanában tanácsolta nekem egy három kötetes író, hogy szívjak be, igyak rá, meg vegyek be hozzá pár bogyót, akkor sokkal jobban írnék. A durva, hogy nem viccelt. Nem én vagyok naiv, ő volt az, aki tényleg komolyan gondolta, amit mondott.

Még tavaly olvastam, hogy mi tesz valakit sikeres íróvá. A pia is szerepelt a felsorolásban, szóval lehet benne valami.

Hogy lyukadtam ki ennél a témánál?!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése