2014. március 4., kedd

S/J

Emlékeztek még? Januárban beadtam egy novellát egy pályázatra. Én már alig. Amikor legutóbb rákérdeztek, hogy mi van vele, hirtelen azt se tudtam, hogy milyen pályázatról beszél az illető. Február végére, március elejére ígérték az eredményhirdetést. A február már eltelt, március eleje van. Egy másik pályázó már rá is kérdezett, hogy akkor most mikor is lesz eredmény. Épp negyvenöt perccel ezelőtt. Még nem kapott választ, de remélhetőleg a hozzászólása kicsit megsürgeti a zsűrit. Vagy akárkit, aki az egészért felel.

Tegnap továbbolvastam az Elveszett lelkek városát. Tegnapi írásom abból a szempontból öregbedett, hogy S/J kimutatta a foga fehérjét. Ez persze még nem jelent semmit, mert az írónőtől bármi kitelik, ráadásul meghagyta a lehetőségét annak, hogy a srác végül a jó oldalra áll. Legalábbis ügyesen elrejtette a srác jóvá konvertálásának receptjét a szövegben.

A Sebastian-Jonathan névkavalkádnak is több értelmét látom, mint eddig. A srác komoly identitásválsággal küzd. Van benne jó, őt hívják Sebastiannek. Viszont töménytelen mennyiségű gonosz is van benne, ami nem hogy nem lapul, de erősen dominál. Ő Jonathan.

Nagyjából nyolcvan oldallal a vége előtt letettem a könyvet, hogy tovább tartson. Meg már éjfél elmúlt, és nem akartam túl fáradt lenni ma. (Elvégre még írnom is kell.)

Két lehetséges végkifejletet látok:

Sebastian felemelkedik, átáll a jófiúk táborába. Közben hátrahagy valami nagyobb gonoszt, amit a következő kötetben elpusztítanak.

Jonathan végleg elnyomja magában Sebastiant, és meghal, átadva a helyét a nagyobb gonosznak.

Nem emlékszem, hogy mit olvastam a következő kötetről, de ha Seb az uccsó részben  is szerepel, akkor elég egyértelmű.

Vagy én vagyok fantáziátlan, és kapok egy harmadik verziót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése