2014. március 16., vasárnap

Ez egy elég szerencsétlen bejegyzés lett...

Tessék! Elcsúsztam! Kérem a köveket!

Az új fejezetből csak egy oldalt írtam meg. Plusz egy kicsit. Ennyit a heti frissítésről. Igyekszem a jövőhét elején pótolni. Talán be tudom hozni magam annyira, hogy jövőhét végére kész legyen a normális menetrend szerinti új fejezet. Megpróbálom.

És nem belevágtam a Vasdruida krónikáiba?! Túlságosan is tetszett a borító. Ott volt az orrom előtt.

Csak vártam valakire, unalmamban betévedtem a könyvesboltba, és megvettem. Mind a két részt, amit találtam. Nem akartam könyvet venni, de beleolvastam, és néhány sor után már nevettem. A könyvesbolt közepén. Na, jó, a hátsófalnál. A fantasyt oda száműzték.

A lényeg, hogy nem tudtam otthagyni.

Ezúton is elnézést kérek a Dukay családtól. Félretettem egy olyan kötet miatt, ami még csak nem is a soron következő az olvasmánylistámon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése