2014. január 21., kedd

Kivételesen nem a más írását kritizálom

Nem sok ehhez hasonló bejegyzést írtam eddig. A jelenleg olvasott könyvemről még nem írnék semmit. Még nem olvastam belőle eleget ahhoz, hogy véleményt nyilváníthassak róla, és sem a borító, sem a leírás alapján nem tudtam beskatulyázni.

Az olvasási kedvem serkentése mellett az írási kedvemet is növelni akartam. Szerencsére találtam egy pályázatot, amit mintha nekem találtak volna ki.

Leszámítva persze, hogy novellát kellett írni. A novella nekem kissé túl rövid műfaj. Pláne, hogy egy olyan világot kellett pár oldalba belesűrítenem, amit eredetileg könyvsorozatnak szántam. Magam is meglepődtem, hogy sikerült. Vázlatosan, de sikerült.

Úgy érzem, sikerült jól megoldanom a feladatot. Ha minden jól megy, talán nemsokára egy antológiában láthatom viszont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése