2015. augusztus 23., vasárnap

Ma reggel

Jelentem, hivatalosan is nekiültem a Tizedik éjnek. Az elmúlt egy-két napban ennek a történetnek a vázlatával foglalatoskodtam. A falra ragasztott gerincet leszedtem, és egy fatáblára ragasztva az asztalomra tettem, hogy kényelmesebben hozzáférhető, jobban szembetűnő legyen. És persze, nem utolsó sorban útban legyen.

Az eredmény:

1. Ma reggel a kávé utáni első utam nem a géphez, hanem a táblához vezetett, félálomban a jegyzeteimet méregettem.

2. Eszembe jutott, hogy még lógtam egy cikkmódosítással valakinek. Megcsináltam, elküldtem, már ez sem lóg a levegőben, hogy elterelje a figyelmemet.

3. Megnyitottam a Tizedik éj fájlját.

4. A meglevő kilenc bekezdésből kettőt csináltam.

(Annak az eldöntését, hogy a törlés mennyire számít előrelépésnek, másra bíznám.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése