2015. november 11., szerda

Értetlen

Hát ezen kifeküdtem. Nemrég kaptam meg az idei Preyeres értékelésemet, és... Szerintem az egyik legrosszabb novellát sikerült produkálnom. A zsűri szerint nem. Jobb pontszámot kapott, mint a tavalyi, pedig az se volt kutya, és ahogy számolgattam, top 10-es lett a több mint nyolcvan novellából.

Sokáig pattogtam a dolgon, az értelmes félmondatok, a halk sikongatások és az artikulálatlan nyögdécselések váltogatták egymást, de még így se sikerült megértenem a dolgot. Ha kidolgozok valamit, az rosszabbul sikerül, mint az, amit az uccsó pillanatban dobok össze? Ennek a novellának a leadási határidő lejárta előtt tíz perccel még címe sem volt.


Nem mondom, hogy nem örültem. Csak nem értem. Mondanám, hogy kellemesen csalódtam magamban, de az értetlenség ledominált minden más érzelmet.


"79., Takács Alexandra: Csak egy generál    
Jól megírt vagány kis történet.
Stílusa olvasmányos, nyelvezete színes, gazdag, történetvezetése világos.
B.K.K.
Lendületes kalandtörténet, a legjobb réznél hagyja abba, pedig még legalább ennyivel lehetett volna folytatni. Nem egy világmegváltás, de igazán kiváló mestermunka.   
V.L."

Még pár ilyet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése