2015. augusztus 18., kedd

Random

Ma a kezembe akadt a Tizenhárom éj utolsó három fejezetének a vázlatlapjai. Komolyan elgondolkodtam azon, hogy vajon mennyi időbe telne befejeznem a történetet.

A laptopom már csak csökkentett módban indítható, ami arra pont elég, hogy kibányásszam belőle, ami kell nekem. Jelenleg is fut a másolás, sok megkezdett történet kerül át a külső vinyómra. Holnap bőven lesz időm nézegetni őket.

Így elő fog kerülni a - ha jól emlékszem - már megírt, de fel még nem töltött tizedik fejezet.

Már nem is emlékszem, mikor mentem fel utoljára szerzőként valamelyik történetmegosztó oldalra.

Rábukkantam egy dalra, aminek a szövege most nagyon megragadt a fejemben:

"Fogtam a töltött fegyvert, és kirúgtam az ajtót. De a fegyver visszarúgott, ahogy keresztüllőttem a tegnapi énem."

Asszem, valami hasonlót csináltam, amikor a megosztók helyett a pályázatokra kezdtem koncentrálni. Az AFS és az Imagin határozottan kedvesebb, hálásabb közeg, mint az egyel komolyabb írói szint. Hiányzik. Tudom, hogy a rúgásokat el kell viselnem, ha előrébb akarok jutni, de támogatás és bátorítás nélkül hamar elfogy a lendületem. Pláne ellenszélben.

Hát... Ez egy kicsit random lett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése