2015. augusztus 19., szerda

Kilencedik éj - feltöltve

Remélem, várta még valaki.
Illetve, még várja...
Még nem engedélyezték.
Mindegy.

Már el is felejtettem, hogy a zene milyen fontos volt számomra mind írásnál, mind olvasásnál. A megfelelő hangulatzene mindig sokat segített. Az utóbbi időben sem az íráshoz, sem az olvasáshoz nem sikerült megfelelő zenét társítanom. Meg is éreztem. Egyik se ment úgy, ahogy régen.



Már egy hónapja keresem a tökéletes zenét az íráshoz.
Most megtaláltam.
Érzem.
Menni fog.

Fogalmam sincs, hogy holnap mennyi időm lesz írni. Nem vagyok az a fajta, akit különösebben meghat, ha vendég jön a házhoz, de az utóbbi időben megpróbáltam bekapcsolódni az ilyesmibe. Most nem kellene. A történeteim fontosabbak a számomra, mint néhány kétévente látott rokon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése