2014. február 23., vasárnap

Jujdejó, ha kedve jó!

Ma még nem igazán olvastam. Inkább az írásra fektettem a hangsúlyt kifejezetten szép eredménnyel. Befejeztem azt a fejezetet, amivel már fél éve adós voltam, illetve belekezdtem az újba. Most, hogy ténylegesen nekiültem, egész jól ment.

Úgy néz ki, ráállok a megírom az alapot - kinyomtatom - javítom taktikára. A pályázatra írt novellámnál bevált, plusz így létezik egy papírformátumú verzióm vész esetére. Mint ahogyan azt megtapasztalhattam, az elektronikus tárolás csak addig működik, amíg a technika meg nem adja magát.

Egész jó kis rendszert lehetne így kialakítani: hétvégén megírom az új fejezetet, hétfőn kinyomtatom, hét közben javítgatom, a munkahét végére a papírok alapján kijavítom az eredetit és feltöltöm. Valószínűleg még idén be tudnám fejezni az egész regényt.

Aztán meg ki tudja... Kérdezték már, hogy nem gondolkodom-e a kiadásán.

Őszintén! Melyik amatőr író nem gondolkodik ezen? Én sem vagyok kivétel.

Tegnap még este felengedték a kis firkálmányomat. Örömömben ki is írtam chatre, hogy visszatértem. Juj, de örültek nekem! Páran legalábbis hangot adtak neki. Jó érzés, hogy még mindig emlékeznek rám. Azt hittem, már elfelejthettek, és újra fel kell majd építenem az olvasótáboromat, de nem! Egy része még meg van!

Mint a főnix fenn a fán,
Feltámadok igazán!
Kattog a klavi,
Jó buli.
Itt a feji,
Tessék örülni!

XDDDDDDDDDD

Oké! Esküszöm, költészettel nem fogok foglalkozni! Ettől megkímélem a világot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése