2014. február 14., péntek

Ha sikerül végigírni...

Kihasználom, hogy jelen pillanatban működik a gép, és pötyögök valamit. Ha a mondandóm közepén fog kikapcsolni, akkor nagyobb baja is lesz, mint ami egyébként bujkál benne, ezt garantálom!

Még mindig nem fejeztem be Az árnyak prófétáját. Ennek nagyon egyszerű oka van: sz@...- nem egy jó könyv. Nagyon rá akarja erőszakolni a hitet, meg a szentbeszédeit az olvasóra. Ráadásul még azt sem sikerült eldöntenem, hogy milyen hitet. Első blikkre kereszténynek tűnik, csakhogy itt van valami Rhiatamus nevű valami, ami isten akar lenni, vannak angyalai... Egy afrikai  srác osztja az igét, aki elvileg kerub.

Kusza. Nagyon kusza. Élvezhetetlen. Nem találtam benne olyan nézőpontot, amit szívesen elfogadtam volna. Ami azt illeti, egyáltalán nem találtam benne semmilyen nézőpontot, aminek a szemén át nézhetnénk az eseményeket. Az egész történet csak úgy meg van írva, oszt úgy van. Ennyi.

Egy csomó érdekes elem került bele, amik ha összeálltak volna, klassz lett volna.

De nem álltak össze.

Sok ősi legendára épített, aminek én speciel a töredékét se ismertem. Egy angol legendakutató bizonyára olvasás közben vigyorgott volna, mint a vadalma, de én nem.

Erről ennyit. Még van vagy száz oldalam, azt végigrágom. Hátha... Hátha lesz benne valami érdekes.

Kétlem.

Cassandra Claire: Mi történt Peruban?


Tekintve, hogy egy röpke ötven oldalas kis füzetkéről beszélünk, nem vártam vele, ahogy megvettem, elolvastam. Náthától zsongó fejjel kevésbé élveztem, mint kellett volna, de mindegy. Valami izgalmas sztorira számítottam, erre kaptam egy rakat összecsapott novellát. Még jó, hogy nem a keménytáblás verziót vettem meg, így nem kell sajnálnom a kivitelért kidobott extra lóvét.

A belerejtett prospektussal viszont sikerült összezavarni. Azonos címmel, szerzővel szerepelt rajta egy kötet más borítóval, háromszor annyiért. WTF?!

Utánanéztem - felületesen, de mindegy -, de nem találtam róla semmit. Cassie kidolgozta volna rendesen is? Ha valakinek van valami infója erről, az nyugodtan ossza meg velem, mert kíváncsi lettem.

A végére:

Elküldtem a novellámat az ominózus pályázatra. Harmincegy versenytársam van, és csak a hó végén lesz eredményhirdetés. Vagy a jövőhó elején. Tessék szurkolni!

Most kiabálom el:

Sikerült végigírni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése