2014. december 10., szerda

Naplopó hivatalosan is debütál

És kikerült a Naplopós novellám a Preyer oldalára!

Ide kattintva olvasható! :)  (Szóismétlésekért, elütésekért bocsi, majdhogynem egy nap alatt írtam, és nem maradt időm rendesen átnézni, javítani, és így tették ki.)

AFS és Imagine után kicsit fura, hogy a megírt cuccok hónapos csúszásokkal kerülnek az olvasók elé. Elvileg így több emberhez eljutnak, viszont ezzel ellentétben visszajelzések szinte nincsenek.

Fura...

Hiányzik az a régi izgalom, ami akkor kapott el, amikor megírtam egy fejezetet, feltöltöttem, és vártam, hogy felbukkanjon egy admin. Ezek az írások legfeljebb pár nap csúszással fel is kerültek, és szinte azonnal kaptam rájuk véleményt. Történettől függően fejezetenként kettőt-négyet...

Igyekszem összekaparni magam. Ma csak két cikkre futotta, illetve a Sutyis novellám korrektúrájával bíbelődtem.

Meg még valamit csináltam, de nem emlékszem, hogy mit...

Mindegy.

A lényeg, hogy most örülök, és az erre tévedőket megkérem, hogy ha kedvük támad Naplopó történetét elolvasni, akkor hagyjanak nekem pár sort, hogy tudjam, milyen lett!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése