2014. december 3., szerda

Kész, de többet ne!

Jelentem, a javításokkal végeztem.

Remélem nem lesz több fordulós a dolog, mert különben morcos leszek.

Ez a beleírósdi nincs ínyemre. Enyhén fogalmazva. Értem én, hogy nem minden mondatom értelmes, de a beleírás sok helyen számomra volt értelmetlen. Azonkívül épp elég szóismétlést (csak három, max. négy, de nekem az is sok) csináltam anélkül is, hogy kaptam volna bele még párat.

Mindegy. Túl vagyok rajta.

Legalább láttam, hogy mi volt az, amit jobban kellett hangsúlyoznom, részleteznem. Az egy dolog, hogy az eseményeket én a fejemben láttam, néhány helyen hiányosan írtam körbe.

Csak fogjam végre a kezembe! Lobogtatni akarom!

Tényleg ne legyen a játszma több körös, mert a hónapban egy bizonyos regényt kell befejeznem, átjavítanom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése