2015. július 1., szerda

Még éppen

Le kell szoknom arról, hogy a pályaműveket a határidő lejárta előtt tíz perccel küldöm el. Ez nagyon húzós! Átnézni már nem is maradt időm, leütöttem az utolsó betűt, aztán elküldtem. Mázli, hogy a sztori kitalálását, megírását, nevezését én már sikernek könyvelem el, így nem számít, ha nem nyerek. Az csak egy kis plusz lenne, de a komplett sikerélmény háromnegyede már a zsebemben van.

Tekintve, hogy ez a novella milyen nyögve nyelősen született, jár nekem a vállon veregetés. Időre kész lett!

Ha a közeljövőben nem találok új pályázatot, visszatérhetek a gerillaművek írásához. Be kellene már fejeznem a Tizenhárom éjt. Ha jól emlékszem, már csak három-négy fejezet van hátra. Kellene a laptopom, mert így sajnos nem tudom. Az viszont rémlik, hogy van egy kész dugi fejezetem, amit nem ártana feltennem.

Az elkövetkezendő két-három hét mozgalmasnak ígérkezik, szóval az írást lehet, pihentetem. Utána két hét lazulás jön, amikor is jó eséllyel belevágok valamibe. Addig még eldöntöm, hogy mibe.

Most pedig jöhet a jól megérdemelt filmezésem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése