2014. október 3., péntek

Nem megy, most nem jut eszembe jó cím

Mostanában nem sok bejegyzést írtam, pedig lenne miről. Újabb novellaíró pályázatok jöttek velem szembe. Az Asimov gyűjtemény első kötetét is befejeztem. A bejegyzést már elkezdtem írni róla, de még nem jutottam a végére.

Belekezdtem William Dietrich A dakotakód című könyvébe. Illetve, lassan már a felénél tartok. A véleményem erről a könyvről képlékeny. Az eleje nem fogott meg, de azután az író bedobta a germán mitológiát.

A gyengém!

Majd...


----------------

Tizenhárom éj

Bevallom, a héten idő hiányában nem nagyon ültem neki. Holnap se érek rá, viszont a jövő hetem jól fog alakulni. Extra hosszú hétvégém lesz, szóval nem kell aggódni.

Újra fogom olvasni a kész fejezeteket, illetve készítek egy időbeosztást. Határidőkkel valahogy jobban halad a munka.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése